АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі
про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі
__________________________
____ ____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту)
(дата складення)
Згідно з договором №_________________________________________________________________________________________________________________________________________споживач___________________________________________________________________(найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи споживача)
висловлює претензії ______________________________________________________________________________________________________________________________________________(найменування суб'єкта господарювання - виконавця)щодо послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема стосовно ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(інформація про перерву в наданні послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі) у період ________________________________________________________________________.
У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, усунути порушення, провести перерахунок розміру плати за перерву в наданні таких послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі.
Інші умови:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
висловлює претензії ______________________________________________________________________________________________________________________________________________(найменування суб'єкта господарювання - виконавця)щодо послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема стосовно ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(інформація про перерву в наданні послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі) у період ________________________________________________________________________.
У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, усунути порушення, провести перерахунок розміру плати за перерву в наданні таких послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі.
Інші умови:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цей акт-претензію склали:
виконавець ______________________________
(найменування посади,
_________________________________________
прізвище, ім'я та по батькові)
місцезнаходження_________________________
телефон _________________________________
________________
(підпис)
(найменування посади,
_________________________________________
прізвище, ім'я та по батькові)
місцезнаходження_________________________
телефон _________________________________
________________
(підпис)
М.П.
споживач ____________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
____________________________________,
місцезнаходження або місце проживання
_____________________________________
телефон _____________________________
_____________
(підпис)
споживач ____________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
____________________________________,
місцезнаходження або місце проживання
_____________________________________
телефон _____________________________
_____________
(підпис)
У разі неприбуття представника виконавця в установлений зазначеним договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії цей акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку
№ _______________ кв. ____________________
_________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
№ _______________ кв. ____________________
_________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
___________________
(підпис)
споживач, що проживає у будинку
№ ______________ кв. _________________
_____________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_________________
(підпис)
№ ______________ кв. _________________
_____________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_________________
(підпис)